شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

خدمات سئو سایت

خدمات سئو سایت به مجموعه خدماتی که برای بهبود رتبه سایت انجام میشود گفته میشود. اگر جایی خدمات بهینه سازی سایت دیدید. منظور همان آوردن سایت به صفحه اول گوگل است. که این روز ها بسیار جستجو میشود. همان طور که میدانید یک سایت بدون کاربر ارزشی برای شما نخواهد داشت. بنابراین اگر دارای سایت هستید و میخواهید که سایت خود را ارتقا رتبه دهید. تا در موتورهای سرچ دیده شوید. سفارش سئو سایت را به تیم دئووب بدهید. تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

اهمیت خدمات سئو سایت :

همانطور که میدانید یک سایت موفق به سایتی گفته میشود . که در زمینه طراحی شده موفقیت لازم را داشته باشد . باید بتوانید به سوددهی لازم رسیده باشید . برای اینکه بتوانید سایت خود را به درآمددهی برسانید . این است که یا تبلیغاتی خوبی کرده باشید . یا اینکه سایت شما در نتایج یک گوگل باشد. برای اینکه شما در صدر گوگل باشید . خدمات سئو سایت باید در سایت شما انجام شده باشد .

 

 

خدمات سئو سایت حرفه ای

سئو سایت حرفه ای شرکت وب سازان مرصاد (دئووب) به طور کلی به سه دسته تقسیم میشود. که هر کدام از این دسته ها به دسته های کوچکتری تقسیم میشود. که هر یک کار منحصر به فردی را انجام میدهد. دسته های سئو شامل سئو سایت داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال است.

که در ادامه به هر یک پرداخته میشود. نکته ای که حائز اهمیت است آنالیز کامل سایت و کسب و کار شما قبل از انجام هر خدمات سئو سایت است. تصمیم نهایی بعد از بررسی سایت شما انجام میشود. این موضوع که سئو سایت حرفه ای انجام شده باشد . یک متخصص میتواند نظر دهد . شما برای اینکه به نتایج صفحه یک گوگل قرار بگیرید . بسیار سخت میباشد . باید یک سئو سایت حرفه ای بر روی سایت شما انجام شدخ باشد .

 

خدمات سئو سایت داخلی

سئو سایت داخلی یا on-page seo مربوط به تمام موارد داخلی سایت شما است. از موارد بسیار مهمی که در سئو داخلی تاثیر دارد تولید محتوای مناسب است. سایت شما باید تولید کننده دائمی مطالب مفید باشد. زیرا با محتوای خوب گوگل شما را به کاربران پیشنهاد میدهد. سئو سایت داخلی یکی از مواردی است که باید جدی گرفت . در غیر این صورت در سئو سایت به مشکل برخورد خواهیم کرد . باید سعی داشته باشیم تا روزانه و به صورت مرتب محتوا منتشر نمایید .

انتشارات روزانه محتوا چراغ سایت شما را روشن نگه میدارد. و گوگل متوجه میشود که شما فعالیت دارید. هرچقدر هم که سایت شما رتبه خوبی داشته باشد. اما اگر برای مدت کوتاهی فعالیت نداشته باشید. جایگاه خود را از دست میدهید. و برای مدتی هم اگر به انتشار مطالب بپردازید . باز هم جایگاه خود را نخواهید داشت . پس اعتماد خود را نسبت به گوگل از دست ندهید . 

 

خدمات سئو سایت خارجی

سئو سایت خارجی یا off-page seo مربوط به عملیات خارج از سایت شما است. در سئو خارجی گرفتن بک لینک از سایت های معتبر بسیار مهم است. اما باید در گرفتن بک لینک توجه داشته باشید. سایت مبدا شما باید از نظر گوگل تایید شده باشد. بسیاری از سایت های رقبا با گرفتن بک لینک از سایت های به اصطلاح اسپم برای سایت شما بک لینک تهیه میکنند . و همین امر باعث شده تا از جهت سئو سایت خارجی به مشکل برخورد نمایید .

و همچنین بک لینک گرفتن از سایت های دیگر تعداد مشخصی دارد. اگر زیاد این کار را انجام دهید. گوگل شما را اسپم میکند. یکی از موارد سئو سایت خارجی فعالیت در رسانه های اجتماعی است. که شما بتوانید در این شبکه ها خود را به خوبی معرفی کنید. در بالا عرض کردیم که ممکن است سایت های رقیب برای شما بک لینک تهیه نماید . تا شما را به مشکل برساند . برای این موضوع نیز راه حل وجود دارد که ما در بخش مقالات سئو سایت برای شما قرار خواهیم داد.

 

خدمات سئو سایت تکنیکال

سئو سایت تکنیکال یا technical seo به موارد فنی در طراحی سایت گفته میشود که برای بهبود سایت انجام میشود. خدمات سئو سایت تکنیکال همان طور که از نام آن مشخص است سعی در بهینه سازی کردن کدهای سایت دارد. به رابطه کاربری و تجربه کاربری شما توجه دارد. تا به صورت درست و کاربرپسند باشند. این موارد بسیار زیاد میباشد که شما میتوانید موارد را به صورت لیست در اینترنت و سا در بخش مقالات مطالعه بفرمایید .

طراحی ریسپانسیو هم جزو این دسته است. یکی از موارد مهم سئو سایت تکنیکال ایجاد کردن فایل robots.txt است. که مربوط به ربات های گوگل میشود. ایندکس صفحات، سرعت سایت، سایت مپ سایت از موارد سئو تکنیکال است. یکی دیگر از مواردی که در سئو سایت تکنیکال بسیار حائز اهمیت است. تا شما بتوانید بهتر موارد را رفع نمایید . داشتن سرچ کنسول میباشد که میتواند شما را بسیار کمک نماید.

ما تلاش داشتیم در این بخش مواردی را در مورد سئو سایت و انواع آن برای شما توضیح دهیم . تا بتوانید برای سایت خود موارد سئو سایت را بهتر انجام دهید . این موضوع را در نظر داشته باشید این بخش آموزشی نیست . بیشتر جنبه یادآوری داشته و به صورت تئوری این موارد را برای شما بازگو نماییم . شما میتوانید با مراجعه به بخش مقالات سئو سایت به دیگر مقالات منتشر شده در سایت را مطالعه نمایید . پس با ما همراه باشید تا مطالب بیشتری را بتوانیم برای شما عزیزان ارائه نماییم .