شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد
نحوه تبلیغات فروشگاه اینترنتی

نحوه تبلیغات فروشگاه اینترنتی

هر روز بر تعداد فروشگاه های آنلاین اضافه میشود. اما تنها تعدادی توانسته اند که برندسازی کنند. و بازار دیجیتال مارکتینگ را در دست خود بگیرند. سوال اصلی این جا است که چرا مردم به بعضی از کسب و کارهای اینترنتی بیشتر اعتماد میکنند. بسیاری نیز میپرسند که نحوه تبلیغات در سایت فروشگاهی باید به چه شکلی باشد ؟ راه های جذب مشتریان برای خرید بیشتر چه چیزی است ؟ در ادامه به سوالات از این قبیل شما پاسخ داده خواهد شد و توضیح میدهیم که تبلیغات فروشگاه اینترنتی شما چگونه است ؟

در واقع شما طراحی سایت فروشگاهی انجام میدهید که به درآمد بیشتر برسید. برای جذب مشتری در فروشگاه اینترنتی باید از روش های دیجیتال مارکتینگ استفاده کرد. شما باید بتوانید به صورت آنلاین مشتریان را ترغیب به خرید کنید. و با ساخت فضای مناسب مشتریان را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید. تا بتوانند به سایت فروشگاهی شما در خرید های بعدی مراجعه کنند.

برای تبلیغات در فروشگاه اینترنتی یک سری قواعد و اصول بازاریابی اینترنتی را رعایت نمود. امروز تکنیک های جدیدی برای تبلیغات در فضای اینترنت وجود دارد. با استفاده از این تکنیک ها و روش های دیجیتال مارکتینگ میتوانید فروش خود را افزایش بدهید.

فهرست مطالب

آموزش تبلیغات در سایت فروشگاهی

آموزش تبلیغات در سایت فروشگاهی میتواند به شما کمک بسیار زیادی در زمینه دیجیتال مارکتینگ برای شما داشته باشد . شما ممکن است قبلا در شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد (دئووب) سفارش طراحی سایت داشته اید .و درخواست طراحی سایت فروشگاهی را داشته اید . این سایت ممکن است شبیه سایت دیجی کالا باشد و یا هر تمی دیگری داشته باشد . این موضوع را باید بدانید که ظاهر سایت بسیار مهم میباشد .

بعد از اینکه سایت شما طراحی شد . باید نحوه تبلیغ فروشگاه اینترنتی را آموزش ببینید که چطور تبلیغات در سایت فروشگاهی را در دست بگیرید . ما در این مقاله قصد داریم به آموزش تبلیغات در سایت فروشگاهی را به شما عزیزان آموزش دهیم . شما در ابتدا باید بازار هدف خود را بشناسید . باید بدانید که امروزه مایحتاج مردم بیشتر چه چیزی میباشد .

دوم باید این موضوع را بدانید که افراد با چه رسانه اجتماعی بیشتر در ارتباط هستند . در کشور ما افراد زیادی با اینستاگرام در فضای وب به صرف وقت خود پرداخته اند . شما نیز باید این بازار را هدفگیری نمایید. و از این طریق میتوانید شبکه های اجتماعی را در دست بگیرید . ما در بخش مقالات دیجیتال مارکتینگ مقاله ای را برای شما تنظیم کرده ایم . با عنوان تولید محتوا در شبکه های اجتماعی که حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید .

راهکارهای تبلیغات فروشگاه اینترنتی

برای هرکاری باید تحقیقات را در سر راه خود قرار دهید . برای مثال تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، عنوان ساده ای دارد . اما واقعا اطلاعات در مورد اصول این نوع تبلیغات را دارید . افراد بسیار زیادی از بخش سفارش طراحی سایت درخواست طراحی سایت تبلیغاتی را از ما دارند . آیا هدف از این نوع طراحی وب سایت را دارید . آیا تا بحال نقشه راه خود را تعیین کرده اید .

زمانی شما جزو وب سایت های موفق ظاهر خواهید شد . که برای رشد سایت خود اقدامات لازم را انجام داده باشید . ما در بخش مقالات طراحی سایت یکسری مقاله برای شما نگارش کرده ایم . که خواندن این مقالات خالی از لطف نیست . آیا تابحال در مورد امکانات طراحی سایت مطالعه داشته اید . زمانی که به این اطلاعات دست پیدا کردید میتوانید در دنیای دیجیتال پا بگذارید و موفق شوید .

حتما و حتما در بخش مقالات طراحی سایت و یا مقالات سئو سایت سری بزنید . این بخش ها را مطالعه نمایید . تا بتوانید در مورد راهکارهای تبلیغات در سایت فروشگاهی را مطلع شوید . برای بسیاری از شما نحوه تبلیغ فروشگاه اینترنتی و یا آموزش تبلیغ سایت فروشگاهی. مهم بوده که در این صفحه از سایت حضور دارید و در حال خواندن این مقاله هستید . با ما همراه باشید تا در زیر در مورد راهکارهای تبلیغات سایت فروشگاه اینترنتی توضیحاتی را ارائه دهیم .

حضور و فعالیت در شبکه های اجتماعی

این روزها بیشتر مردم وقت زیادی را در رسانه های اجتماعی میگذرانند. با دارا بودن یک سایت حرفه ای حضور را در شبکه های اجتماعی را نیز جدی بگیرید. چون تعدادی از مشتریان سایت فروشگاهی شما از طریق همین شبکه های اجتماعی وارد سایت شما میشوند. تبلیغات در شبکه های اجتماعی و حضور موثر میتواند تا حدی به کشب و کار اینترنتی شما کمک کند. میتوانید با تولید محتوا در شبکه های اجتماعی افراد را از کسب و کار فروش اینترنتی خود آگاه سازید.

استفاده از پیشنهادات ویژه

جذاب ترین کلمات برای مشتریان استفاده از کلمات تخفیف، پیشنهادات ویژه، ارزان و رایگان است. شما میتوانید در خزید اول مشتریان کدهای تخفیف در خریدات بعدی را بدهید. یا میتوانید هدایا خاص در اولین خرید در فروشگاه اینترنتی به مشتریان بدهید. اگر مشتریان از یک حد خاصی بیشتر خرید کنند شامل امتیازات ویژه فروشگاه اینترنتی شما میشوند. همین خاطره های مثبت در ذهن مشتریان باعث میشود که شما را به دیگران نیز معرفی کنند. که خود نوعی نحوه تبلیغ فروشگاه اینترنتی است. این بخش را میتوان از طراحی سایت تخفیف ایده گرفت .

ساختن وبلاگ

داشتن وبلاگ در مورد اطلاعات تخصصی محصولات فروشگاه اینترنتی منجر به حرفه ای شدن شما میشود. فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا در سایت خود بخشی را برای مقالات و اخبار در نظر گرفته است. در آن قسمت اطلاعاتی در مورد محصولات عرضه شده و عرضه نشده میدهد. یک سایت حرفه ای باید بتواند که قابلیت اعتماد بیشتری از سوی مشتریان خود داشته باشد. که وبلاگ نیز نوعی نحوه تبلیغ فروشگاه اینترنتی است که یک نوع از تولید محتوا بهینه در سایت فروشگاهی میباشد.

تولید محتوا

تولید محتوا در سایت فروشگاهی به جذب اعتماد کاربران کمک زیادی میکند. و نوعی نحوه تبلیغ فروشگاه اینترنتی شما نیز خواهد بود. تولید محتوا بر اساس اصول سئو تضمینی قواعد خود را دارد. باید مطالب جامع و مفیدی در مورد محصولات بنویسید. و کاربران را تشویق کنید که نظرات خود را بنویسند. بخش معرفی کالا توضیحات خوبی میخواهد که منجر به خرید کاربر خواهد شد. زیرا همین نظرات و کانت های نوعی تبلیغ است که کاربران را ترغیب به خرید میکند. و به سئو سایت و بهینه سازی سایت شما کمک میکند.

نوشتن آدرس و نام فروشگاه اینترنتی

باید آدرس سایت را بر روی همه فاکتورها، قرارداد ها و غیره بنویسید. هنگام بسته و ارسال محصول حتما نام و آدرس سایت فروشگاهی را بر روی محصول درج کنید. و در اسناد و فاکتورهای مشتریان نیز بنویسید. این تکرار نام فروشگاه اینترنتی شما یکی تبلیغات فروشگاه اینترنتی شما خواه شد. و همین یکی از راهکارهای بازاریابی اینترنتی است.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی از راهکارها یا نحوه تبلیغ فروشگاه اینترنتی است. برای اینکار نیاز به بانک ایمیل افراد مرتبط با کسب و کار خود نیاز دارید. با طراحی صفحه فرود میتوانید کاربر دریافت کننده ایمیل را یک راست به سایت خود هدایت کنید. که کاربر تنها کافی است که بر روی آگهی کلیک کند. شما میتوانید تخفیفت، پیشنهادات ویژه به کاربر را از طریق ایمیل مارکتینگ ارائه دهید. ایمیل هایی در مورد شرکت در قرعه کشی و مسابقات نیز اشتیاق کاربر به کلیک و ورود به سایت فروشگاهی شما را بالا میبرد.

رپورتاژ آگهی

در رپورتاژ آگهی متنی محصولی را که میخواهید تبلیغ کنید. را در اختیار سایت های معتبر که کار تبلیغات آگهی میکنند قرار میدهید. که سایت فروشگاهی خود را به این شیوه تبلیغ میکنید. در رپورتاژ آگهی سایت تبلیغاتی کننده محتوای متنی فروشگاه اینترنتی شما را مینویسید. و یک بک لینک به سایت شما میدهد. یکی از نحوه تبلیغ فروشگاه اینترنتی رپورتاژ آگهی است. که بدین ترتیب از نظر سئو تضمینی با گرفتن بک لینک رتبه سایت فروشگاهی شما بهبود میباید.

تبلیغات کلیکی

سایت هایی که ترافیک و اعتبار بالایی دارمد. به ازای دریافت هزینه ای از سایر سایت ها یک آگهی تبلیغاتی در سایت خود درج میکنند. تبلیغات کلیکی یک نوع نحوه تبلیغ فروشگاه اینترنتی است. به ازای هر کلیک بر روی آگهی شما هزینه ای به سایت تبلیغ کننده سایت شما داده میشود. این شیوه از این نظر اهمیت دارد که کاربران هدفمند تبلیغ شما را کلیک میکنند. با استفاده از ابزار گوگل آنالیتیکس میتوانید میزان ورود کاربران توسط لینک تبلیغاتی را مشخص کنید و به تاثیر تبلیغات کلیکی پی ببرید.

راهکار جذب مشتری در سایت فروشگاهی

راهکار جذب مشتری در سایت فروشگاهی

یکی دیگر از مواردی که باید در دیجیتال مارکتینگ رعایت نمود . این است که بتوانید جذب مشتری نمایید . در غیر این صورت دیجیتال مارکتینگ شما رونق نخواهد داشت . یکی از راه های که میتوان مشتری را به سمت سایت کشاند آوردن سایت به صفحه اول گوگل است . چنانچه توانایی این کار را ندارید . پرسنل ما در بخش سئو سایت این کار را برای شما انجام خواهند داد .

راهکار جذب مشتری در سایت فروشگاهی را در بخش زیر مطالعه نمایید . که علاوه بر سئو تضمینی سایت فروشگاهی میتوانید از دیگر راه ها برای جذب مشتری استفاده نمایید . این راهکارها بسته به نوع سایت فروشگاهی شما می باشد. در نظر داشته باشید طراحی وب سایت املاک ، طراحی سایت انتشارات و طراحی سایت خودرو هرکدام یک نوع طراحی سایت فروشگاهی میباشند . که در فروش محصولات مختلف فعالیت دارند.

برای مثال طراحی سایت فروش فایل هم یک نوع سایت فروشگاهی محسوب میشود . طراحی سایت دانلود هم به همین صورت . پس نمیتوان طراحی سایت فروشگاهی را فقط مختص یک کالا در نظر گرفت .

اهمیت دادن به رضایت مشتری

همیشه حق با مشتری است حتی اگر اینکه مشتری اشتباه کرده باشد. با توجه به این اصل اعتماد مشتریان را جذب کنید. رضایت مشتریان باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما به مدت طولانی تری خواهد بود. اگر کاربران از سایت شما راضی باشند. شما را به دیگران نیز معرفی میکنند. و این یک نحوه تبلیغ فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود. اگر مشتریان از فروشگاه اینترنتی شما راضی نباشند. قطعا به سراغ رقیبان شما خواهند رفت.

سایت حرفه ای فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای بسیار مهم است. سایت فروشگاه اینترنتی شما باید رابط کاربری و تجربه کاربری خوبی داشته باشد. زیبایی و جذابیت در سایت فروشگاهی منجر به ماندگاری بیشتر کاربران میشود. اما در کنار ظاهر زیبای سایت باید شرایط خرید اینترنتی آسان را برای مشتریان فراهم کنیم. خرید اینترنتی نباید بیش از حدی وقت کاربران را بگیرید. پیچیدگی در سای و اینکه ماربر باید زمان زیادی برای فرآیند ها صبر کند. منجر به این میشود که کاربران به سایت شما دیگر مراجعه نکنند. بخش طراحی سایت حرفه ای را مطالعه نمایید .

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

مزیت خرید مستقیم و حضوری حس اعتماد بیشتر افراد به فروشگاه با دیدن اجناس است. زیرا میتوانند از نزدیک کالا راببینند و پرداخت را انجام دهند. یکی از مهمترین فاکتورها جذب اعتماد مشتریان برای خرید آنلاین است. بدین منظور از نماد اعتماد الکترونیکی اینماد در سایت فروشگاهی خود استفاده کنید. اینماد توسط مرکز توسعه تجارت به سایت های فروشگاهی داده میشود. که البته پروسه دریافت این نماد بسیار سخت است. این نماد اعتماد را میتوانید در سایت فروشگاهی بذارید تا مشتریان استعلام بگیرند.

پشتیبانی تمام وقت

پشتیبانی شبانه روزی و در دسترس منجر به جلب اعتماد بیشتر کاربران خواهد شد. و این یک نوع نحوه تبلیغ فروشگاه اینترنتی شما خواهدبود. باید همواره با پشتیبانی رضایت کاربران را جلب کنید. باید پس از فروش اینترتی نیز با مشتریان خود تماس گرفته. و نظرات و آنان را در مورد نحوره عملکرد سایت فروشگاهی بپرسید. مشتریان بتوانند در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشکلی با شما ارتباط برقرار کنند. به همین منظور باید به سوالات و ایمیل مشتریان در سریعترین زمان ممکن پاسخ دهید.

معرفی کالا و خدمات در شبکه های اجتماعی

با تبلیغات در شبکه های اجتماعی میتوانید کاربران را ترغیب به خرید کنید. از آنجایی که بیشتر افراد در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام هستید. میتوانید درخواست کنید که با دنبال کردن شما از آخرین تخفیف ها و محصولاتی که در سایت فروشگاهی خود میگذارید اطلاع پیدا کنند. و این یک نوع نحوه تبلیغ فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود. برای مثال در اینستاگرام با تولید محتوا در این شبکه اجتماعی محصولات ویژه خود را معرفی کنید. یا مسابقات برگزار کنید تا افراد شما را دنبال کنند.

روش های پرداخت

با طراحی انواع روش های پرداخت میتوانید رضایت مشتریان را افزایش دهید. که این باعث ترغیب مشتریان به خرید اینترنتی از سایت فروشگاهی شما خواهد شد. عده ای پراخت درب منزل، عده ای پرداخت با کارت اعتباری، عده ای پرداخت با درگاه های بانکی را ترجیح میدهند. باید به سلایق و درخواست های مشتریان احترام گذاشت. و روش های پرداخت مختلفی برای خرید کالا از سایت فروشگاه اینترنتی ایجاد کنید

به اشتراک گذاری پست ها

ادامه دارد …..

تیم تحریریه وب سازان مرصاد
تیم تحریریه وب سازان مرصاد

تیم تحریریه وب سازان مرصاد متشکل از محتوا نویسان است که به کوشش آن ها مقالاتی برای افزایش دانش شما در زمینه طراحی سایت ، سئو و دیجیتال مارکتینگ تولید میشود.

پست های مرتبط را مطالعه کنید ...