شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

سئو وردپرس

در این مقاله قصد داریم که در مورد سئو سایت وردپرس صحبت کنیم. سیستم وردپرس یک مدیریت محتوای محبوب در میان مردم جهان است. یکی از زمینه های بازاریابی اینترنتی سئو و بهینه سازی سایت است. که اگر بخواهیم نام دیگری برای سئو بگذاریم. میتوانیم به بازاریابی موتورهای جستجوگر اشاره کنیم. که نرخ کلیک بر روی سایت شما را افزایش میدهد. کاربران سایت را به سایت شما هدایت میکند. و سپس از میان بازدیدکنندگان زیادی که کسب کردید میتوانید نرخ فروش خود را افزایش دهید.

افزایش نرخ کلیک و ترافیکی سایت یکی از سوالات و دغدغه های صاحبان کسب و کار اینترنتی است. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل هدف بسیاری از افراد هنگام طراحی سایت است. اما بعد متوجه خواهند که طراحی سایت به تنهایی کافی نیست. و و باید با سئو سایت تجربه بودن در صفحه اول را تجربه کنند. بعد از طراحی سایت با وردپرس بهره گیری از اصول سئو و با تولید محتوا بهینه در سایت میتوانید به نتیجه خود برسید. بنابراین سئو سایت وردپرس را جدی بگیرید.

نوع کلمات کلیدی شما را برای تولید محتوا غنی و ارزشمند کمک خواهد کرد. و باعث میشود که تعداد کلیک بالایی در روز داشته باشید. اما توجه کنید که تولید محتوا باید بر اساس اصول سئو و بهینه سازی سایت باشد. که مشاوران وب سازان مرصاد به طور کامل به شما ارجاع خواهند داد.

سئو سایت وردپرس

طراحی سایت با وردپرس افزونه های خوبی دارد. که برای مراحل اولیه سئو کار را راحت میکند. از ابزار سرچ کنسول برای وارد کردن نقشه سایت در آن کمک بگیرید. سرچ کنسول اطلاعات خوبی میدهد که میتوانید به بهود صفحات سایت خود کمک کنید. انتخاب نام دامنه نیز شانس شما را برای صعود بهتر کمک میکند. کلمات کلیدی که در تولید محتوا سایت استفاده میکند بسیار مهم است. زیرا گوگل بر اساس عناوین و کلمات کلیدی که دارید سایت وردپرسی شما را در نتایج گوگل نشان میدهد.

وردپرس علاوه بر اینکه یک سیستم برای مدیریت محتوای شما است. اما با ابزارها و افزونه هایی که دارد قابلیت تبدیل به یک سایت فروشگاهی حرفه ای، سایت شرکتی، سایت تبلیغاتی و بسیاری از سایت های دیگر را دارد. برای ساخت سایت فروشگاهی باید افزونه ووکامرس که یکی از پلاگین های محبوب ساخت فروشگاه اینترنتی است را نصب کنید. و با این ابزار سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید. البته کار با این افزونه ها باید به گونه ای باشد تا سرعت سایت شما پایین نیاید.

زمانی که مراحل سئو وردپرس انجام میشود باید از ابزهای تحلیل سایت مانند گوگل آنالیتیکس استفاده کرد. تا بتوانید وضعیت جستجو و وضعیت و سلامت سایت را بررسی کنید. سیستم مدیریت محتوا وردپرسی از سایر سیستم های نظیر دروپال و جوملا محبوب تر است.

سئو سایت وردپرس

مراحل سئو و بهینه سازی سایت وردپرس

انتخاب پوسته

پوسته مناسب سئو سایت یا به اصطلاح SEO-friendly به روند سئو و بهینه سازی سایت وردپرس کمک شایانی میکند. یک پوسته یا قالب مناسب وردپرس شامل کدهای فشره شده ای است که تا حد لازم برای طراحی سایت وردپرس سبک خواهد بود. همچنین طراحی سایت ریسپانسیو نیاز به قالب ریسپانسیو احتیاج دارد. گوگل در سئو وردپرس به نوع قالب و پوسته سایت توجه زیادی میکند. و سایت غیر ریسپانسیو از گوگل نمره منفی دریافت میکند. در مقاله انتخاب بهترین قالب برای سئو و بهینه سازی سایت میتوانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

بهینه سازی تصاویر

عکس، تصاویر، وکتورهایی که در داخل صفحه سایت است باید به جذابیت سایت شما اضافه کند. تا کاربر بیشتر در سایت بماند. اگر عکس های سنگین در سایت استفاده کنید سرعت لود صفحات را پایین می آورد. که نه تنها به ماندگاری کاربر در سایت وردپرس کمک میکند. بلکه باعث این میشود که کاربر با کندی سایت شما مواجه شود و سایت را ترک کند. انتخاب تصاویر کم حجم و زیبا در میان مطالب شما بسیار زیبا خواهد بود.
بهینه سازی تصاویر برای سئو وردپرس بسیار مهم است. بنابراین نام های یکسان برای نام تصویر، تلگ ALT و توضیحات تصاویر در نظر بگیرید. زیرا گوگل به این ترتیب مفهوم عکس شما را با توجه به تگ اسم گذاری متوجه خواهد شد. سعی کنید که هم نام با تگ های عناوین آن صفحه از سایت باشد.

افزایش سرعت سایت

گوگل سرعت سایت وردپرس را یکی از آیتم های مهم برای رتبه بندی سایت ها قرار میدهد. اگر سایت شما دچار کندی یا قطعی باشد به مرور رتبه شما کمتر کاهش خواهد شد. و هرچه رتبه شما در نتایج گوگل پایین تر باشد کاربر سایت وردپرسی شما را نخواهد دید. برای بهبود سرعت وردپرس باید از هاست پرسرعت، بهینه سازی تصاویر، سیستم های کش گذاری در سایت، بهینه سازی کدهای سایت و غیره استفاده کرد.

لینک سازی

لینک سازی یکی از مباحث های مهم در سئو سایت وردپرس است. لینک سازی داخلی و خارجی در سایت وردپرس از اصول سئو و بهینه سازی سایت باید تبعیت کند. در لینک سازی تعداد لینک هایی که به یک صفحه از سایت داده میشوند. میزان اهمیت آن صفحه از سایت را نزد گوگل مشخص میکنند. سئو کارها معتقد هستند که لینک سازی و لینک سازی خارجی باید طبق اصول و تجربه انجام شود. که اگر کمبود یا در عین حال بیش از حد باشد ممکن است سئو سایت وردپرس را به خطر بیندازد.
به همین دلیل است ک باید لینک های باکیفیت تولید کرد. تا ارزش صفحات سایت حرفه ای شما را بالا ببرد. اگر اقدام به لینک سازی خارجی میکنید به اعتبار سایت ها خارجی توجه زیادی کنید.

وردپرسی -وب سازان مرصاد

هزینه سئو سایت وردپرس

در واقع 33 درصد از ترافیک جستجو مربوط به اولین نتیجه در گوگل است. که این نتیجه هیچوقت در سئو سایت قطعی نخواهد بود. ممکن است در سئو تضمینی به شما تضمین قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را بدهیم. اما بودن در سه نتیجه اول گوگل در جستجو ها هیچ تضمینی ندارد. برندسازی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ در کنار بهبود سئو و بهینه سازی سایت میتواند شما را تا حدی به این جایگاه کمک کند. اکثر افراد به صفحه دوم به بعد گوگل نمیروند. باید با تولید محتوا مناسب در سایت گوگل را از نوع کسب و کار خود آگاه کنید. و تا شما را به جستجوگر ها نشان دهد.

هزینه سئو سایت وردپرس به عوامل زیادی بستگی دارد. اینکه طراحی سایت با وردپرس شما قبلا انجام شده است. که در این صورت باید وضیت طراحی و کدنویسی سایت شما بررسی شود. قیمت سئو و قیمت بهینه سازی سایت به وضعیت جایگاه شما در گوگل، میزان حرفه ای بودن رقبای شما و غیره نیز بستگی دارد. برآورد هزینه سئو سایت وردپرس باید با تحلیل تیم سئو بر روی سایت شما صورت گیرد. سئو کار باید درجه سختی کلمات کلیدی نیاز شما را با توجه به وضعیت سایت های رقیب اعلام کند.

آنالیز وب سایت

بهینه سازی و سئو حرفه ای​

یکی از موارد مهم این است که بتوانید بهینه سازی و سئو تضمینی را در شرکت معتبر انجام دهید.

تولید محتوا

تحلیل و گزارش هفتگی منظم​

یکی از موارد مهم این است که بتوانید گزارش هفتگی تحلیلی و آماری منظمی داشته باشید.

خدمات سئو سایت

مشاوره تولید محتوا بهینه​

تیم مشاوره سئو میتواند به شما کمک کند تا بتوانید محتوای باکیفیت و سئو شده ای را داشته باشید.

اقدامات ویژه

بهترین تعرفه و کیفیت​

بهترین تعرفه سئو سایت در کنار بهترین کیفیت میتواند برای صاحبان وب سایت ها بسیار مناسب باشد.

مشاوره سئو سایت وردپرسی در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت  وب سازان مرصاد را برای پروژه سئو سایت وردپرسی خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

سئو و بهینه سازی سایت وب سازان مرصاد

تاثیر تجربه کاربری در سئو سایت وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و محبوب در میان طراحان سایت است. تقریبا حجم زیادی از طراحی سایت ها با وردپرس انجام میشود. این سیستم قدرتمند و در عین حال کاربرپسند است و پیچیدگی های بسیار کمی دارد. پلاگین های وردپرس بسیار معروف هستند. زیرا افراد زیادی بر روی توسعه پلاگین های جدید تلاش میکنند. افزونه های وردپرس باعث شده است تا طراحی وب سایت را به زمان کمتری نسبت به طراحی سایت اختصاصی برساند.

دسترسی راحت کاربر به بخش های مختلف و بهره بودن از امکانات سایت شما رضایت او را به همراه خواهد شد. که موتورهای جستجوگری نظیر گوگل به این موضوع بسیار اهمیت میدهد. منظور از ساختار سایت میتوان به نحوه صفحات سایت، دسته بندی قسمت های مختلف سایت، نحوه طراحی فرآیند ها، نحوه اتصال صفحات به یکدیگر، نوع ساختار هر صفحه و غیره اشاره کرد. که در واقع معماری سایت است که نحوه حرکت کاربر در سایت را مشخص میکند.

به همین دلیل است که طراحی تجربه کاربری بسیار ارزنده است. و بر روی سئو وردپرس تاثیر زیادی دارد. اگر ساختار سایت شما در عین پیچیدگی ساده باشد خزنده های گوگل راحت تر صفحات شما را ایندکس میکنند. مانند اتاقی پر از وسایل که با قرار دادن هر وسیله در جای مخصوص خود بهتر میتوانید آن ها را پیدا کنید. که هم وقت کمتری از شما خواهد گرفت. هم اینکه باعث رضایت شما خواهد شد. ساختار سایت شانس زیادی به بهبود سئو سایت وردپرس خواهد داد.

شرکت سئو سایت وردپرس

بعضی از سئو کاران برای خدمات سئو سایت هزینه پایین و نا معقول در نظر میگیرند. بسیاری نیز هزینه سئو سایت وردپرس را غیر منطقی و هنگفت اعلام میکنند. برآورد قیمت سئو و بهینه سازی سایت نیاز به زمان و تحلیل و آنالیز دارد. بنابراین شرکت سئو سایت باید تضمینی بابت کیفیت سئو و قیمت بهینه سازی سایت به شما بدهد. و تضمین شدهد که فقط از سئو کلاه سفید برای سئو سایت وردپرس استفاده میکند.

سئوکار باید تضمین دهد که از لینک سازی افراطی برای بهبود رتبه شما استفاده نکند. زیرا بعد از کمی گوگل با توجه به لینک سازی بیش از حدی که انجام داده اید شما را جریمه میکند. بنابراین شرکت سئو معتبر باید تضمین بدهد که سئو سایت شما در آینده عواقب بدی برای شما نداشته باشد. شرکت سئو باید به قوانین سئو کلاه سفید گوگل پایبند باشد.

شرکت طراحی سایت و سئو سایت معتبر وب سازان مرصاد در نظر دارد. که قیمت سئو سایت را هنگام سفارش سئو سایت وردپرس کمترین حالت را درنظر بگیرد. زیرا سئو سایت باید به صورت مدام برای روی سایت وردپرسی شما انجام شود. ما در زمان سفارش سئو سایت وردپرس سه پکیج پایه، پیشرفته و حرفه ای درنظر میگیریم. البته نوع جزئیات قرارداد سایت با سایت متفاوت است. زیرا هر سایت شرایط خاص خود را دارد. ما بر اساس نیاز و بودجه شما پلن مورد نظر برای سئو سایت وردپرسی را به شما اعلام میداریم.

طراحی سایت رایگان

تولید محتوا در سئو سایت وردپرس

بعد از تدوین استراتژی بهینه سازی سایت نوبت به تولید محتوای بهینه در سایت میرسد. تولید محتوای بهینه در سایت برای گوگل از اهمیت زیادی برخوردار است. محتوای با ارزش مانند سوخت اتومبیل میماند. که باعث حرکت سایت شما در جهت بهبود کسب و کارتان خواهد شد. سایتی وجود ندارد که تولید محتوای مفید نکرده باشد و با رتبه های اولیه گوگل رسیده باشد. برای سئو سایت وردپرس تولید محتوای ارزشمند ضروری است.

برای مثال شخصی سایت فروشگاهی مانند سایت لباس دارد. که باید علاوه بر اینکه محصولات پوشاکی خود را در سایت پوشاک قرار میدهد. در مورد لباس و پوشاک نیز مطالبی ارزنده در سایت قرار دهد. اگر سایت شما محتوا درست نداشته باشد گوگل هیچگاه شما را در صفحات اولیه خود قرار نخواهد داد. چه برسد به اینکه در صفحه اول گوگل قرار گیرید. ربات های گوگل محتواهای شما را بررسی و دسته بندی میکنند. و طبق جستجوی کاربران سایت هایی که بیشترین ارتباط را دارند به کاربر نشان میدهد.

نتایج گوگل برای کاربران به وسیله محتوای تولید شما در نظر خواهد گرفت. البته تولید محتوا که عرض میشود منظور تولید محتوای بهینه و ارزشمند است. اگر کاربر هنگام ورود به سایت با مطالب بی سر و ته شما رو به رو شود آن صفحه را ترک خواهد کرد. و گوگل نیز این نرخ پرش از صفحات را در نظر میگیرد. همچنین ربات های گوگل محتواهای شما را ترنسلیت میکنند. بنابراین از محتوای با عبارات ساده در عین حال مفید و مفهومی استفاده کنید.

بهینه سازی سایت وردپرس

بعد از طراحی سایت فروشگاهی خود متوجه خواهید شد که به سود دهی نرسیده اید. و هزینه ای که بابت طراحی سایت کرده اید بی فایده بوده است. و با شکست مواجه شده اید. اما برای جلوگیری از این اتفاق ها در همان ابتدای کار بعد از طراحی سایت وردپرس یا هر نوع سایت دیگری اقدام به سئو سایت وردپرس کنید. و بعد از بهینه سازی سایت وردپرس برای موتور جستجوگر متوجه تغییرات چشمگیری خواهید شد. بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ نیز مهم است اما از همه این ها مهمتر سئو و بهینه سازی سایت شما است.

موارد که در سئو و بهینه سازی سایت وردپرس تاثیر دارد. میتوان به پوسته استاندارد سایت وردپرس اشاره کرد. که ما اعلام میداریم که قلب و پوسته سایت وردپرس را از ابتدا کدنویسی و طراحی خواهیم کرد. تا به طور کامل بهینه سازی شده باشد. بهینه سازی سرعت همگام با بهینه سازی تصاویر و سئو تولید محتوا صورت گیرد. برای شبکه های اجتماعی نیز سوشیال لینک ها را قرار دهید. نوع ساختار سایت بسیار مهم است که معماران طراحی سایت وب سازان مرصاد آن را در سئو وردپرسی لحاظ میکنند.