شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد
طراحی سایت مارکت پلیس

برترین سایت های مارکت پلیس ایران

مارکت پلیس نامی است که این روزها بسیار آن را میشنوید. وب سایت هایی که به عنوان مارکت پلیس فعالیت میکنند در واقع خود تامین کننده یا تولید کننده کالاها نیستند. بلکه آن ها را بستری را فراهم میکنند که تامین کنندگان و تولید کنندگان کالاها بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند. در طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس برای واسطه گری آنلاین صورت میگیرد. در واقع مارکت پلیس یک واسط بین خریدار و فروشنده است. صاحبان مارکت پلیس نیاز ندارند که همه محصولات خود را در وب سایت قرار دهند. تامین کنندگان هستند که محصولات را به دست مشتری میرسانند. همانطور که میدانید مارکت پلیس در ایران از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. ما امروز نیز شاهد این بوده ایم که شرکت هایی مانند دیجی کالا به قدری پرطردفار شوند که بسیاری از افراد بخواهند سایت مشابه با آن را داشته باشند.

همانطور که افراد در خرد حضوری در یک مجتمع تجاری چندین فروشگاه را برای خرید ملاحظه میکنند. تا بتوانند جنس و کیفیت و قیمت محصولات مشابه را با هم مقایسه کنند. در سیستم های فروشگاهی مارکت پلیس نیز به همین شیوه است. در این مدل از وب سایت ها چندین نوع کالا از چندین فروشنده در فروشگاه قرار داده میشود. که مشتریان برای مثال از یک نوع محصول میتوانند چندین فروشنده یا چندین قیمت را ملاحظه نمایند. و بستی به انتخاب خود دارد که کدام فروشنده را انتخاب کنند.

در واقع مارکت پلیس برای فروشندگان ، خریداران و صاحب فروشگاه بسیار سودمند است.

فهرست مطالب

فروشندگان نیز بدون اینکه هزینه ای بابت سایت پرداخت کنند میتوانند به راحتی محصولات خود را قرار دهند. و در این فروشگاه های مارکت پلیس فرصت خوبی برای مشاغل و کسب و کارهای کوچک است که بتوانند محصولات خود را در جامعه بزرگی ارائه دهند.

مشتریان نیز وارد سایت میشوند و میتوانند تنوع محصولات را مشاهده کنند. و همچنین از هر محصول میتواند چندین فروشنده وجود داشته باشد که هر کدام ضمانت و قیمت و کیفیت متفاوتی دارند. که خریداران میتوانند به راحتی امکان مقایسه و خرید آنلاین را به صورت مستقیم از فروشندگان مختلف داشته باشند.

صاحب و دارنده فروشگاه نیز یک بستر امن برای خریداران و فروشندگان ایجاد میکند و درصدی از فروش محصولات را به عنوان سود دریافت میکنند.

دلایل موفقیت دیجی کالا

معرفی برترین مارکت پلیس های ایران

فرانش

سایت فرانش از جمله مارکت پلیس هایی است که در زمینه آموزش محصولات است که مدرسان مختلف میتوانند در زمینه های مختلف ویدیو و فایل های آموزشی تهیه کرده و در سایت برای فروش قرار دهند. که میتوانید در طراحی سایت فرانش مشاهده نمایید.

تخفیفان و نت برگ

یکی دیگر از مارکت پلیس هایی که دیده اید طراحی سایت مشابه نت برگ و تخفیفان است. این سایت ها به این صورت هستند که تامین کنندگان و صاحبان مشاغل باید با درصدی از تخفیف محصول و خدمات خود را برای ارائه در سایت قرار دهند. در این نوع سایت هر نوع تخفیف مربوط به هر نوع سرویس و محصولی را مشاهده میکنید. تخفیف های متنوعی در حوزه های تفریحی مانند باشگاه، شهربازی.

دیجی کالا

یکی ازوب سایت های قدرتمند و معتبر در زمینه خرید و فروش محصول دیجی کالا است که قابلیت چند فروشندگی آن زبان زد است. این سایت در سال 1396 با ایجاد فروشگاه چند فروشندگی و و اسطه گری در زمینه رونق تجارت های کوچک و بزرگ نقش مهمی داشته است.

اگر شما دارای یک فروشگاه هستید یا اینکه تامین کننده محصولی هستید و نیاز دارید که در یک فضا محضولات خود را به فروش برسانید به شما دیجی کالا را پیشنهاد میدهمیم.زیرا بستر مناسبی برای شما خواهد بود که بتوانید به راحت محصولات خود را به فروش برسانید.

همه ما با گستردگی محصول و خدمات دیجی کالا آشنایی داریم. در این نوع سایت انواع محصولات اعم از موبایل، لوازم جانبی، خوراک، پوشاک، زیور آلات و غیره به فروش میرسد. بنابراین نگران نباشید در هر حوزه ای که کار میکنید میتوانید با دیجی کاالا همکاری داشته باشید.

مزایای طراحی سایت دیجی کالا را میتوانید ملاحظه کنید. و شما نیز اگر میخواهید که یک وب سایت مشابه دیجی کالا داشته باشید نکات زیر را حتما و جدا رعایت بفرمایید :

طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری بسیار عالی و کاربرپسند باع میشود که کاربران بتوانند به راحتی تمامی مراحل را به سادگی انجام دهند.
تضمین کیفیت کالا و ارائه بهترین قیمت باعث میشود که مشتریان بتوانند با خیال راحت اقدام به خرید نمایند.
برگرداندن وجه کالا بعد از لغو سفارش کالا
گارانتی مرجوعی کالا و بازگشت وجه از 7 الی 30 روز
طراحی بخش سرچ کاملا هوشمند و سریع که باعث میشود مشتریان بتوانند خیلی زود به محصول مورد نظر خود برسند.

به اشتراک گذاری پست ها

ادامه دارد …..

تیم تحریریه وب سازان مرصاد
تیم تحریریه وب سازان مرصاد

تیم تحریریه وب سازان مرصاد متشکل از محتوا نویسان است که به کوشش آن ها مقالاتی برای افزایش دانش شما در زمینه طراحی سایت ، سئو و دیجیتال مارکتینگ تولید میشود.

پست های مرتبط را مطالعه کنید ...