شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی

بیماران میتوانند نام پزشک و زمان مراجعات خود را مشخص نمایند. و تی هزینه ویزیت ها را نیز به صورت آنلاین پرداخت کنند. ان سیستم نوبت دهی آنلاین برای پزشکان نیز بسیار مناسب خواهد بود زیرا بالافاصله میتوانند بیماران خود را ویزیت نمایند. و هر بیماری میتواند در وقت خود حاضر باشد. و دیگر نیازی نباشد که صف های طولانی پشت در مطب ها و مراکز درمانی وسایر مراکز وجود داشته باشد.

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی : یکی از مواردی که باید در سیستم ها تغییر کند وضعیت های نوبت دهی مراکز پزشکی و سایر مراکز است. بسیاری از مراکز از سیستم نوبت دهی سنتی استفاده میکنند و دچار مشکل بسیار زیادی نیز میباشند. حجم مراجعین و لیست های انتظار برای آن ها بسیار زیاد است. امروزه فضای مناسبی میتواند برای مراجعین وجود داشته باشد تا در یک پلتفرم وقت های خود را تنظیم کنند.

نوبت دهی تلفنی اصلا مناسب نیست زیرا پیش آمده است که پزشکان یا کارشناس موردنظر حضور نداشته و تمامی برنامه های شما به هم میرزد. اما اگر نوبت دهی آنلاین وجود داشته باشد هر شخص میتواند برنامه های خود را تنظیم کند. در صورت کنسلی نیز پوش نوتیفیکیشن در همان لحظه به کاربران ارائه خواهد شد. در صورت کنسلی یک ویزیت باید منشی مرکز با شما تماس گرفته و اطلاع رسانی کند. اما از طریق اپ در هر لحظه میتواند اطلاع رسانی ها انجام شود. هرچه زودتر متوجه شوید بهتر میتوانید وقت خود را نیز تنظیم نمایید.

ساخت اپلیکیشن نوبت دهی پزشکی

در اپلیکیشن نوبت دهی کاربران ثبت نام کرده و بدون مراجعه حضوری یا تلفنی میتوانند به صورت آنلاین قرارهای ملاقات را رزرو نمایند. این مورد در مراکز پزشکی بسیار دیده شده است. کاربران میتوانند نام پزشک را انتخاب کرده و در توقمی نشان داده شده یک زمان را مشخص نمایند. همچنین امکان مشاوره رایگان با پزشک نیز وجود خواهد داشت. هزینه ویزیت با پزشک نیز به صورت آنلاین پرداخت خواهد شد و کاربر در زمان مشخص شده در مطب حاضر خواهد بود. به همین دلیل توصیه میشود که برای مرکز درمانی خود طراحی سایت پزشکی را انجام دهید و سیستم نوبت دهی آنلاین را داخل آن قرار دهید که کاربردی تر خواهد بود.

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی پزشکی صرفا برای مراکز درمانی و پزشکی نیست. بسیاری از مراکز مانند سازمان های دولتی نیز به گونه ای هستند که شما باید وقت مراجعه را تنظیم کنید. شاید این موضوع در ایارن جا نیافتاده باشد اما شما میتوانید این اقدام را انجام دهید. بسیاری از افراد به این صورت هستند که میتوانند از طریق این اپ سند ها و فایل های خد برای بررسی و پیگیری ارسال کرده و در زمانی که میخواهند مراجعه نمایند. این اپ برای داروخانه ها بسیار مورد نیاز خواهد بود زیرا بسیاری از مراکز و داروخانه با طراحی سایت داروخانه نیاز به یک بخشی دارند که بتوانند مراجعه کنندگان را با نوبت مشخص بپذیرند.

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین

با ظهور دستگاه های هموشمند بسیاری از برنامه های کاربردی جای نرم افزارهای کامپیوتر ها را نیز گرفته اند. از آنجایی که بیشتر کاربارن وقت زیادی را در این اپ ها میگذارنند شما میتوانید از این فرصت استفاده کرده و بهترین اپلیکیشن را در اختیار آن ها قرار دهید. بستری باید ایجاد کنید تا کاربران بتوانند فعالیت های مهم و ضروری خود را در آن انجام دهند. علاوه ب اینکه مشکل کاربارن را حل میکنید باعث میشود که تمامی جزئیات مربوط به مراکز و سازمان ها نیز به صورت دسته بندی شده در این اپ ها وجود داشته باشد

البته لازم به ذکر است که در کنار طراحی اپلیکیشن نوبت دهی باید اقدام به طراحی سایت نوبت دهی آنلاین نیز کنید. زیرا ممکن است که بسیاری از افراد از طریق موتور جستجوگر گوگل شما را بیابند.

ویژگی های اپلیکیشن نوبت دهی

ارسال پیام یادآوری

میتوانید پیام هایی برای یادآوری بیماران و مراجعه کنندگان درنظر بگیرید. ممکن است که شما به صورت تلفینی وقتی را تنظیم کرده باشید اما فراموش کرده باشید که در آن زمان حضور پیدا کنید.

بازدید آنلاین

با استفاده از لپ تاپ و تلفن پزشکان میتوانند به صورت آنلاین بیماران را ویزیت کرده و به آن ها مشاوره پزشکی دهند. که در صورت نیاز به صورت حضوری مراجعه نمایند.

پرداخت الکترونیکی

درگاه پرداخت آنلاین برای پرداخت ویزیت و دیگر حق الزحمه ها نیز باید وجود داشته باشد. البته کاربران میتوانند هزینه را حضوری نیز بپردازند.

سفارشی سازی

بخشی برای ادمین وجود دارد که میتواند پزشکان را دسته بندی کرده و برای هر کدا زمان های حضور را قرار دهند. این باعث میوشد که بیماران فقط در زمان های حضور مراجعه نمایند.

تغییر زمان ملاقات

این امکان وجود دارد که پزشک موردنظر زمان ها را تغییر دهد که در این صورت به شما پیام داده میشود و در صورت تمایل میتوانید بپذرید. همچنین بیماران نیز میتوانند زمان ویزیت خود را به چند ساعت یا چند روز دیگر تغییر دهند.

رزرو آنلاین

امکان رزرو نوبت به صورت آنلاین با مشخص کردن بر روی تقویم مجازی وجود خواهد داشت. که میتوانید زمان و روز را به دلخواه انتخاب کنید.

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین
طراحی سایت نوبت دهی پزشکی

مزایای طراحی اپلیکیشن نوبت دهی پزشکی

رزرو نوبت در هر ساعت شبانه روز

بیماران میتوانند زمان ملاقات خود را در هر زمان که نیاز است تعیین کنند. اما اگر مرکز موردنظر اپلیکیشن نداشته باشد شما مجبور خواهید بود تا مدت زمان زیادی را منتظر بمانید تا تلفنی تماس گرفته و وقت خود را رزرو نمایید. در طراحی سایت نوبت دهی آنلاین نیز این ویژگی وجود دارد.

گزارشان مدیریت

سیستم نوبت دهی آنلاین همه گزارشات مفید را میتواند به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه در اختیار مدیر اپلکیشن قرار دهید. این گزارشات به شما کمک میکند که بتواند به صورت اتوماتیک مخارج را نیز محسابه کنید. که برای شما مانند یک سیستم حسابداری کوچک نیز عمل خواهد کرد.

آدرس مرکز پزشکی

افراد میتوانند از طریق تلفن همراه خود موقعیت یابی کرده و مرکز پزشکی موردنظر را بیابند. این موقعیت یابی میتواند به اپلیکیشن های ناوبری مانند گوگل مپ نیز متصل شود.

جلوگیری از ازدحام زیاد

با توجه به شیوع بیماری کرونا افراد نباید تا حد امکان به مراکز پرتردد مراجعه نمایند. ازدحام بیش از حد در یک مرکز درمانی باعث شیوع بیماری کوید میشود. مطب ها، بیمارستان و تمامی مراکز بهتر است که اقدام به طراحی اپلیکیشن نوبت دهی کنند. تا از این طریق هم باعث سلامتی بیماران شوند و هم سلامتی خود را نیز حفظ کنند. ساخت اپلیکیشن موبایل برای نوبت دهی باعث میشود که بتوانید محیط مراکز را سالم تر نگه دارید.