شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی اپلیکیشن املاک

طراحی اپلیکیشن املاک در کنار طراحی سایت املاک یک مزیت محسوب میشود. بسیاری از افراد با طراحی سایت بنگاه املاک خدمات خود را به مشتریان ارائه میدهند. اما میتوانید با طراحی اپلیکیشن حرفه ای نیز این دسترسی ها را آسان نمایید. شما میتوانید یک کسب و کاری را ایجاد کنید که مطمئن باشید در آن سود زیادی خواهید برد.زیرا پیدا کردن ملک و ویلا از طریق ابزارهایی مانند اپ و سایت بسیار راحت تر است. با ساخت اپلیکیشن املاک حرفه ای مشتریان را از آخرین قیمت رهن و اجاره و خرید و فروش ملک باخبر میسازید.

در گذشته افراد باید برای خرید و فروش ملک و خانه به بنگاه های معاملاتی مراجعه میکردند. که این کار بسیار زمان بر بود. یا اینکه باید در روزنامه های درج آگهی به دنبال آگهی های مرتبط با فروش و رهن خانه و ویلا میگشتند. با طراحی سایت آگهی درج خانه و ویلا با گذشت زمان نیازهای مردم دیگر به شیوه ساده آنلاین برطرف میشود. افراد در گذشته انتخاب های زیادی نداشتند زیرا وسعت جستجو برای چیزی کم بود.

ولی حال شما با ورود به یک سایت میتوانید خانه های یک شهر دیگر را هم به صورت آنلاین بازدید نمایید. و در صورت تمایل آن را انتخاب نمایید. که این کار باعث صرفه جویی در وقت و انرژی مشتریان و املاک داران شده است. طراحی اپلیکیشن املاک در کنار طراحی سایت مشاور املاک باعث کاهش دردسرهای جستجو املاک میشود. مطمئن باشید افراد زیادی هستند که به اپلیکشن شما نیاز پیدا خواهند کرد.

مزیت های طراحی اپلیکیشن املاک

  • تمامی فرآیند های معاملاتی شما از طریق اپلیکیشن و سایت به صورت خودکار انجام خواهد گرفت.
  • برقراری ارتباطات و انجام معاملات در این اپلیکیشن ها به صورت آنلاین بوده و در ضمن عقد قرارداد مراجعه حضوری صورت میگیرد.
  • با برندسازی تجاری میتوانید مشتریان بسیار زیادی را جذب برند خود کنید.
  • شما از این طریق به صورت شبانه روزی و آنلاین در دسترس بوده و معامله ای را از این میان از دست نخواهید داد
  • نیازهای مشتریان خود را رفع کرده و باعث جذب مشتریان بیشتر خواهد شد و بازخوردهای فعالیت خود را به صورت مستقیم از مشتریان دریافت میکنید.
  • با طراحی اپلیکیشن املاک یک کانال بازاریابی گسترده از ملک خواهید شد.
  • شما یک دیتاسنتر بزرگی از انواع ملک و ویلا و مستغلات خواهید داشت که وجود این اطلاعات به مرور زمان ارزشمند خواهد بود. هرچه تعداد فایل های شما بیشتر باشد به طبع مشتریان بیشتری خواهید داشت.

ویژگی های مهم ساخت اپلیکیشن املاک

  • امکان جستجوی پیشرفته ملک
  • امکان پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات
  • ارائه پیشنهادات مرتبط و ویژه مطابق با نیاز
  • ارتباط مستقیم با مشتری
  • ایجاد فایلینگ پیشرفته از ملک و خانه
  • درج بدون محدودیت املاک
طراحی اپلیکیشن املاک
طراحی سایت رایگان

نکات طراحی اپلیکیشن املاک

افزایش بهره وری با طراحی اپلیکشن املاک

در عصر امروز افراد بیشتر جستجو های خود را از طریق تلفن همراه خود در هر منطقه جغرافیایی و زمانی که هستند انجام میدهند. بسیاری از افراد هستند که دیگر روزنامه آگهی تهیه نمیکنند و یا اینکه به بنگاه های املاک مراجعه نمیکنند. بلکه در ابتدا به سایت ها و اپلکیشن های جستجوی ملک مراجعه میکنند. که با ساخت اپلیکیشن املاک ارتباط بهتری با مشتریان برقرار خواهید کرد. شما این بستر و فضا را برای مشتریان خود فراهم میکنید که بسیار ارزشمند است. بدانید که در مدت زمان کوتاه نرخ بازگشت سرمایه شما به میزان زیادی افزایش خواهد یافت. شما میتوانید با ساخت اپ ملک بازار گسترده ای را در دست بگیرید.

 

آمار استفاده کاربران از اپ

همانطور که میدانید امروزه افراد برای جستجوی هر چیزی به اینترنت مراجعه میکنند . بنابراین طراحی اپلیکیشن املاک یک مزیت است بر تجارت شما. طی تحقیقاتی که در سال 2016 شد نیمی از کاربران از اینترنت و اپ های موبایل استفاده میکردند. حال الان که در سال 2021 هستیم را تصور نمایید که چه مدتی گذشته است

قابلیت هوش مصنوعی در ساخت اپلیکیشن املاک

استفاده از الگوریتکم های هوش مصنوعی میواند به تجزیه و تحلیل نیاز های کاربران برای ارائه دقیق پیشنهادا کمک زیادی کند. شما میتوانید املاک خود را از طریق بهتر مدیریت نمایید. مدیریت پردازش ها، معاملات ملیکی و غیره از مواردی است که توسط هوش مصنوعی مدیریت خواهد شد. شما میتوانید به راحتی قیمت بازار را تجزیه تحلیل نمایید. جستجوکنندگان ملک از این طریق راضی خواهند بود. کارمندان املاک نیز زمان کمتری برای مدیرت تراکنش ها و معاملات و غیره صرف میکنند.

چرا نیاز به طراحی اپلیکیشن املاک دارید ؟

با ساخت اپلیکیشن املاک میتوانید خانه های مجاور مربوط به یک محدوده را جستجو نمایید و دیگر نیازی نباشد که به بنگاه های موجود در محل مراجعه نمایید. شما میتوانید بر اساس کلمه کلیدی ملکی که میخواهید را جستجو نمایید. برای مثال مینویسید ویلا لوکس در زیباکنار و میبینید که در لیست نتایج نتایج مرتبط آورده شده است. وجود تصاویر مختلف از ملک به همراه نمای 360 درجه از خانه بسیار مهم است. شما با ورود مداوم به سایت میتوانید تغییرات و بروزرسانی های آن را مشاهده نمایید. قوانین مربوط به خرید و فروش و رهن و اجاره بسیار مهم است و از مزایای ساخت اپ است. همچنین میتوانید معاملات ره به گونه ای قرارداد کنید که وام معاملاتی و وام املاک ه افرادی که درخواست میدهند تعلق بگیرد.

ایجاد برند تجاری

همانطور که میدانید طراحی اپلیکیشن املاک باعث ایجاد یک هویت برای کسب و کار شما میشود. که این برای قدم نهادن در راه تجارت آنلاین یک ویژگی منحصر به فرد است. شما با کسب هویت از این طریق میتوانید مشتریان بیشتری جذب نمایید. و همچنین میان رقیبان خود بهتر دیده شوید.

خدمات مشاوره ای

از مزایای ساخت اپلیکیشن املاک این است که میتواین به صورت آنلاین خدمات خود را ارائه دهید. وجود مشاوره آنلاین در شبانه روز یک مزیت بزرگ برای شما محسوب خواهد شد. ارائه خدمات آنلاین باعث رضات هرچه بیشتر مشتریان میشود. زیرا زمان، سرمایه و انرژی آن را حفظ میکند.

افزایش فروش

یکی از ویژگی های مهم اپلیکیشن املاک این است که سرعت معاملات را بسیار بالا میبرد. اپلیکیشن سرعت انجام کارها را آسان میکنند. شما میتوانید در هرجایی که هستید تنها با استفاده از موبایل خود ملک خرید و فروش نمایید. افزایش سرعت فروش، خرید و رهن و اجاره یکی از اهداف مهم در حیطه مشاوره املاک است.

جستجوی سریع املاک

جستجوگر املاک یکی از ماژول های مهم در طراحی اپلکیشن املاک است. جستجوی املاک باید سریع و در عین حال آسان باشد. کاربران با انتخاب فیلتر های مناسب اعم از قیمت، محدوده جغرافیایی، متراژ و غیره به ملک های مرتبط با نیاز خود دسترسی پیدا کنند. در طراحی سایت دیوار یا شیپور دیده اید که این امکانات فیلترینگ و آسانی در دسترسی وجود دارد. طراحی تجربه کاربری مناسب در این بخش باعث رضایت هرچه بیشتر کاربران خواهد شد.

ارتباط با مشتری

ارتباط با مشتریان به صورت کارآمد یکی از کلید های موفقیت است. اگر باعث جلب اعتماد و رضایت کاربران و مشتریان خود شوید باعث میشود که شما را به سایرین معرفی کنند. ارتباط مستقیم و مداوم با مشتریان وفادار باعث میشود که همیشه فعالیت دائمی داشته باشید. از پارامترهای تجارت موفق تبدیل کاربران به مشتریان وفادار است. شما میتوانید با بنگاه های املاک زیادی در همکاری باشید که به سود اپلیکشن و سایت شما خواهد بود.

مشاوره طراحی سایت با وب سازان مرصاد

بهترین اپلکیشن های جستجوی املاک

دلتا

طراحی اپلکیشن مشابه دلتا یکی از درخواست های مشتریان ما است. این اپ در سال 95 افتتاح شد و شامل دیتابیس بزرگی از فابل های املاک است که خریداران مستاجران و فروشندگان میتوانند درخواست خود را ارسال نمایند. در ضمن اگر افراد درخواست خود را در میان هزاران آگهی که وجود دارد نیافتند میتوانند به صورت آنلاین با مشاوران دلتا در تماس باشند تا این افراد به صورت اختصاصی ملک موردنظر شما را پیدا کنند.

ایران فایل

یکی از اپلیکیشن های جستجوی ملک ایران فایل است که یکی از جدیدترین و در عین حال بزرگ ترین اطلاعات ملکی را در اختیار دارد. که در زمینه های رهن، اجاره و خرید و فروش خدمات ارائه میدهد. با طراحی اپلیکیشن املاک مشابه ایران فایل کار آژانس معاملاتی خود را آسان خواهید کرد. و فقط با دسترسی به اینترنت میتوانید ملک خود را جستجو نمایید.

آی هوم IHome

یکی از اپلیکیشن های مهم که چند سالی است که شناخته شده است. این اپلیکیشن فعالیت خود را از سال 94 شروع شکرده و یکی از اپلیکیشن های جامع است. میتوانید سفارش طراحی سایت اپلکیشن شبیه آی هوم را ثبت نمایید. و شما نیز مشابه این اپ فعالیت بزرگ خرید و فروش و رهن و اجازه را در دست بگیرید.

این پین

این پین یکی از پلتفرم های آنلاین جستجو و درخواست ملک است. از ویژگی های خوب این اپ این است که شخص میتواند مشخصات ملک موردنظر خود را ثبت نماید و در مدت زمان مشخصی آگهی های مرتبط با چیزی که درخواست داده را دریافت نماید. که این آگهی ها میتوانند به موبایل، ایمیل، اپ موبایل شما ارسال شوند. با طراحی اپلیکیشن املاک مشابه این پین میتوانید ویژگی های خوب و منحصر به فردی داشته باشید.

آلونک

یکی از اپلکیشن های معروف اپ آلونک است که برای جستجوی ملک در زمان کم معروف است. که به راحتی میتوانید میان فایل های مختلف به مقایسه بپردازید. شما میتوانید از طریق این اپ از مردم و مشاوران املاکی به صورت آنلاین مشاوره بگیرید . که با شما برای یافتن ملک ایده آل بسیار کمک کننده خواهد بود. با طراحی اپلیکیشن مشابه آلونک میتوانید بستری جامع اطلاعاتی از املاک در اختیار افراد قرار دهید.

کیلید KILID

کلید یکی از اپلیکیشن های املاک محسوب میشود. این اپ برای خرید و فروش انواع ملک و خانه استفاده میشود. مالکان شخص و بنگاه داران ملکی میتوانند آگهی های خود را در آن به صورت رایگان ثبت نمایند. همچنین اطلاعاتی درباره تمام آژانس های معاملاتی ثبت شده است. که مشتریان میتوانند به این لیست دسترسی داشته باشند. این سایت یک نوع طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار نیز محسوب میشود. با توجه به اینکه افراد میتوانند آگهی های خود را درج کرده و با هم درارتباط باشند. طراحی سایت شبیه کلید در حوزه ساخت اپلکیشن یکی از گزینه ها است.