شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد
افزایش بازدید پست های وبلاگ

افزایش بازدید پست های وبلاگ

بعد از اینکه وبلاگ نویسی را در سایت خود شروع کرده اید باید به دنبال روش هایی باشید که افراد بتوانند مطالب شما را مشاهده کنند و بازدید پست های خود را افزایش دهید. در ادامه چند راهکار ساده خدمت شما ارائه خواهد شد که بتوانید از آن ها استفاده کرده تا مخاطبان بیشتری پست های شما را مشاهده نمایند. در ادامه به روش های افزایش بازدید پست های وبلاگ میپردازیم.

نوشتن محتوا صرفا این نیست که یک مطلبی را نوشته و بخواهید که آن را گسترش دهید. برای افزایش فروش باید محتوای خوب تهیه کنید. منظور از محتوای خوب یعنی محتوای جذاب ، محتوایی که خودتان نیز اگر وارد یک سایتی شوید و ببینید از اول تا آخر را بخوانید و مجاب شوید که بیشتر در مورد برند تجاری موردنظر اطلاعات کسب کنید. زمانی که شما وارد یک سایت میشوید که پاسخ و اطلاعات جامع و مفیدی را ارائه میدهد آن سایت را در خاطر خود خواهید داشت.

فهرست مطالب

در واقع شما میتوانید سایت ها برای شبکه های اجتماعی وقت بگذارید اما اینکه بخواهید یک صفحه در وبلاگ وب سایت خود منتشر کنید که درآمدتان افزایش پیدا کند را ندارید ؟ یک پست جذاب و تاثیرگذار میتواند تاثیر زیادی در رشد و پیشرفت شما باشد. در واقع در حال حاضر دنیا به سمتی میرود که مردم ترجیح میدهند در ابتدا اطلاعات لازم را با جستجو مطالعه کنند. نه اینکه صرفا یک فروشنده ای بخواهد با مجاب کردن باعث خرید شما شود.

روش های افزایش بازدید پست وبلاگ

مطالب وبلاگ را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدید این است که شما بعد از اینکه پست خود را منتشر کرده اید لینک آن را در شبکه های اجتماعی قرار دهید. این اشتراک گذاری باعث میشود که مطالب شما در شبکه های اجتماعی دست به دست شده و دیده شود. در این صورت برای خواندن ادامه مطلب وارد سایت شما میشوند تا پست مربوطه را مطالعه نمایند.

پست های وبلاگ را به اعضای سایت ایمیل کنید

یکی از روش های افزایش بازدید مطالب این است که با استفاده از ایمیل مارکتینگ به کاربرانی که ایمیل آن ها را دارید جمع آوری کنید. بعد از اینکه مطالبی را در وبلاگ قرار دادید میتوانید به کاربران خود ارسال کنید. یا اینکه میتوانید اعلان های مهم در مورد تخفیفات و سایر موارد را نیز ارسال کنید.

انتشار پست در سایت های دیگر

برخی از سایت ها قابلیت درج پست مهمان را دارند که با قرار دادن مطالب در این سایت ها میتوانید بهتر به وب سایت خود ارجاع دهید. برای مثال اگر در مورد مزایای راه اندازی سایت با وردپرس مقاله ای را در سایت خود منشتر کرده ایم. میتوانیم در سایت هایی مانند ویرگول یک مقاله ارجاع به مقاله ای که نوشته اید بدهید. در این صورت ممکن است که کاربران دیگر شما را در آن صفحه اجتماعی دیده و وارد سایت شما شوند.

اصول و قواعده سئو در تولید محتوا

یکی از بهترین راه ها برای افزایش و جذب مشتری این است که سایت شما در رتبه های اولیه گوگل قرار بگیرد. برای این کار نیز شما نیاز دارید که مقالات جذاب از اصول و قواعد سئو را ارائه دهید. اگر تولید کننده محتوا هستید باید سئو را به خوبی بلد باشید. زیرا بیشتر تمرکز سئو روی محتوای تولیدی در وب سایت شما است. بنابراین سعی کنید محتواهایی که میخواهید را به دست بیاورید.

مطالب وبلاگ را به هم لینک دهید

از همان ابتدا که وبلاگ خود را ایجاد میکنید باید یکپارچگی منظمی داشته باشد. باید زمانی که کاربر وارد سایت شما شد بتواند دسته بندی ها را انتخاب کرده و از میان آن ها مطالبی که میخواهد را انتخاب نماید. باید از لینک های داخلی در مطالب خود استفاده کنید. میتوانید لینک مطالب دیگر را نیز در سایت خود قرار بدهید.

 لینک سازی داخلی در مقالات بسیار مهم است. بنابراین اگر در یک تیم تولید کننده محتوا هستید باید هر مطلبی که اعضای تیم منتشر میکنند د نقشه تولید محتوا وجود داشته باشد. در این صوت نیز شما میدانید که این مطلبی که منتشر کرده اید باید به چه صفحاتی لینک داشته باشد. این موضوع باعث میشود که هم اعتبار مقاله شما افزایش پیدا کند و هم اعتبار مقالات دیگر که به آن ها لینک داده اید. البته توجه کنید که هیچ مقاله ای از شما بدون لینک نماند.

به اشتراک گذاری پست ها

ادامه دارد …..

تیم تحریریه وب سازان مرصاد
تیم تحریریه وب سازان مرصاد

تیم تحریریه وب سازان مرصاد متشکل از محتوا نویسان است که به کوشش آن ها مقالاتی برای افزایش دانش شما در زمینه طراحی سایت ، سئو و دیجیتال مارکتینگ تولید میشود.

پست های مرتبط را مطالعه کنید ...